2010-02-10 09:53:32
Dane teleadresowe
Informuję, że w związku z rozwijającą się pandemią COVID-19 od 5 października do odwołania jednostki organizacyjne Gminy Frombork będą funkcjonowały w systemie ograniczającym bezpośredni dostęp dla Interesantów. Obsługa będzie odbywała się zgodnie z zasadami i ograniczeniami opisanymi w obowiązujących aktach prawnych oraz zarządzeniach i komunikatach osób kierującymi danymi podmiotami, umieszczonymi na stronach internetowych oraz portalach społecznościowych placówek, systemach bezpośredniej komunikacji elektronicznej oraz przy wejściach do budynków.
W sprawach pilnych wymagających bezpośredniego kontaktu z właściwym pracownikiem interesanci będą obsługiwani osobiście, po uprzednim kontakcie telefonicznym. W celu załatwiania wszelkich spraw zaleca się korzystanie ze środków komunikacji elektronicznej poprzez:
Istnieje możliwość umieszczenia dokumentacji w formie tradycyjnej w punktach podawczych znajdujących się w miejscach odizolowanych w placówkach. Burmistrz Miasta i Gminy Frombork |
ul. Młynarska 5 A
14 - 530 Frombork,
Tel. +48 (55) 244 06 60 lub +48 (55) 244 0 + numer wewnętrzny
Fax. +48 (55) 244 06 61
sekretariat@frombork.pl
www.frombork.pl
Godziny pracy: Poniedziałek: 7:00 – 15:00 Wtorek: 7:00 – 15:00 Środa: 7:00 – 16:00 Czwartek: 7:00 – 15:00 Piątek: 7:00 – 14:00 |
Burmistrz Miasta i Gminy Frombork przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdą środę od godziny 09.00 do 14.00 |
Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON:
Wszystkie należności z tytułu podatków i opłat można wpłacać w kasie urzędu w godz. od 7.30 do 13.00 lub na konto bankowe Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku: Braniewsko - Pasłęcki Bank Spółdzielczy Filia we Fromborku 93 8313 0009 0060 0170 2000 0010 |
Burmistrz Miasta i Gminy Frombork:
Ο Burmistrz - pok 1
Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Frombork:
Ο Zastępca Burmistrza - pok 17
Urząd Stanu Cywilnego:
Ο Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - pok. 10
wew. 672
Referat Organizacyjny:
Ο Sekretarz - pok. 13
⇒ Stan. ds. obsługi Rady Miejskiej - pok. 16
wew. 674
⇒ Stan. ds. organizacyjno-kadrowych i archiwum – SEKRETARIAT - pok. 1
(55) 244 06 60
⇒ Stan. ds. obsługi administracyjno - kontrolnych - pok. 10
wew. 672
⇒ Stan. ds. promocji i turystyki – Centrum Informacji Turystycznej
wew. 677
promocja@frombork.pl, informacja.turystyczna@frombork.pl
Referat Finansowy:
Ο Skarbnik - pok. nr 6
⇒ Zastępca Skarbnika, stan. ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych - pok. nr 5
wew. 668
⇒ Stan. ds. rachunkowości - pok. 7
wew. 669
⇒ Stan. ds. dochodów, windykacji i płac - pok. 8
wew. 682
⇒ Stan. ds. obsługi kasy - pok. 2
wew. 666
Samodzielne stanowiska:
Ο Informatyk - pok. 15
wew. 680
Ο Stan. ds. obrony cywilnej, spraw wojskowych, zarządzania kryzysowego i ochrony informacji niejawnych - pok. 14
wew. 683
Ο Stan. ds. inwestycji, zamówień publicznych, gospodarki przestrzennej - pok. 11-12
wew. 671
Ο Stan. ds. gospodarki gruntami, lokalami i rolnictwa - pok. 11-12
wew. 671
Ο Stan. ds. pozyskiwania środków finansowych - pok. 18
wew. 670
Ο Stan. ds. ochrony środowiska - pok. 11-12
wew. 671
Ο Stan. ds. gospodarki mieszkaniowej - pok. 4
wew. 673
Ο Stan. ds. budownictwa i gospodarki komunalnej - pok. 18
wew. 670
Informacje o artykule
Autor: | Damian Krasiński |
---|---|
Zredagował(a): | |
Data powstania: | 10.02.2010 09:53 |
Data ostatniej modyfikacji: | 02.11.2020 10:21 |
Liczba wyświetleń: | 865225 |
Rejestr późniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji |
Rejestr wcześniejszych zmian artykułu | ||
Redaktor | Data modyfikacji |